Skip links

Managementul Stocurilor

Salutare,

Va suna cunoscuta urmatoarea situatie:

Departamentul de vanzari acuza Departamentul Logistic/Achizitiile de frecventele rupturi de stoc pt produsele cu rulaj rapid, in timp ce Departamentul Financiar se plange de valoarea ridicata a stocurilor imobilizate.

Aceasta situatie este generata de discrepanta dintre cererea si oferta pt produsele cu rulaj rapid si lent.

Stocurile cu rulaj lent genereaza blocarea resurselor financiare si presiune asupra spațiului de depozitare, în timp ce lipsa stocurilor rapide conduce la pierderea de vânzări și a satisfacției clientilor, afectand reputatia firmei.

Iata cateva solutii propuse pt remedierea acestei situatii:

  1. Identifiarea stocurilor cu miscare rapida si lenta:
  • Clasificarea stocurilor in functie de viteza de rotatie si ponderea acestora in cifra de afaceri (analiza ABC/FMR) in stocuri cu miscare rapida si stocuri cu miscare lenta.
  • Optimizarea parametrilor de stoc (Stoc de Siguranta, Punct de Aprovizionare, Cantitate de Comanda) pt stocurile cu miscare rapida cu scopul de a reduce rupturile de stoc.
  1. Implementarea Metodei JIT (Just-in-Time):
  • Implementarea strategiei JIT pt produsele cu miscare lenta contribuie la deblocarea resurselor financiare cu aceste stocuri si eliberarea spatiului de depozitare.
  1. Promovarea si Marketingul produselor cu rulaj lent:
  • Dezvoltarea de strategii de marketing pentru a stimula cererea pentru produsele cu rulaj lent.
  • Oferte speciale, reduceri sau pachete promoționale pentru accelerarea vânzărilor.
  1. Optimizarea preoceselor de aprovizionare:
  • Evaluarea și ajustarea regulilor de comanda pentru produsele cu rulaj lent pentru a evita stocurile excesive.
  • Colaborarea strânsă cu furnizorii pentru a ajusta cantitățile livrate în funcție de cererea reală.
  1. Utilizarea/Actualizarea Sistemelor Informatice (ERP):
  • Implementarea/actualizarea unui sistem automat de gestiune a resurselor (ERP) care sa ofere vizibilitate in timp real si rapoarte detaliate asupra stocurilor, cererii si a necesarului de aprovizionat.

Beneficiile acestei abordări:

  • Creșterea satisfacției clienților prin asigurarea disponibilității produselor cu rulaj rapid.
  • Optimizarea fluxurilor de numerar prin minimizarea stocurilor excesive.
  • Reducerea costurilor de depozitare asociate stocurilor cu rulaj lent.

Optimizarea gestionării stocurilor reprezintă o necesitate crucială pentru a evita situații în care avem stocuri ample cu rulaj lent și rupturi de stocuri pentru produsele solicitate frecvent.

Supply Sense asigura implementarea unor strategii adecvate de gestiune a stocurilor și utilizarea tehnologiei informatice (ERP, WMS, TMS), pentru a atinge un echilibru între cerere și ofertă, maximizând eficiența operațională și profitabilitatea companiei dvs.

Explore
Drag
We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Decline
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive
Politica de Confidentialitate Datele solicitate Conform cerintelor Regulamentului General pentru Protectia Datelor (GDPR - General Data Protection Regulation (EU) 2016/679 pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, www.supply-sense.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati. Site-ul www.supply-sense.ro este operat de societatea S.C. Supply Sense S.R.L., cu sediul in, Bd. Iuliu Maniu 111A, Bl. G, Sc. 2, Ap. 37, Sect. 6, 061097, Bucuresti, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul t4io123046104.L2.2023, CIF 49221330. www.supply-sense.ro este un Operator al datelor cu caracter personal pe care dvs. (persoana vizata) ni le transmiteti. De ce avem nevoie de date Avem nevoie de datele dvs. cu caracter personal pentru a va putea furniza Serviciile, cu urmatoarele scopuri:
  • Pentru prelucrarea comenzii si furnizarea produselor si serviciilor dorite;
  • Pentru evaluarea produselor si serviciilor pe care vi le furnizam;
  • Pentru a va oferi acces la functionalitatile site-ului in calitate de utilizator inregistrat;
  • Pentru administrarea site-ului
  • Pentru analiza si imbunatatirea site-ului, a ofertei comerciale si a publicitatii pe care o desfasuram;
  • Pentru a va oferi posibilitatea de a participa la concursuri, promotii, noutati;
  • Pentru a va transmite mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, contul de utilizator, etc);
  • Pentru a va transmite oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea www.supply-sense.ro, in cazul in care v-ati exprimat acordul in acest sens.
Ce vom face cu datele Datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate la sediul societatii. Gazduirea si stocarea datelor dvs. au loc pe teritoriul Romaniei. Putem furniza datele dvs. cu caracter personal altor companii cu care ne aflam in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate in acest document. Informatiile solicitate in cazul platilor online intra sub incidenta conditiilor de utilizare a procesatorilor de plati, iar www.supply-sense.ro nu va solicita si nu va stoca niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastra. Vom dezvalui informatii daca acest lucru este justificat in scopul de a ne proteja impotriva fraudelor, a ne apara drepturile sau proprietatea. De asemenea, este posibil sa fie necesar sa dezvaluim informatiile dvs. pentru a ne conforma obligatiei legale de a raspunde la cererile legale ale autoritatilor. Datele dvs. cu caracter personal vor fi comunicate doar atunci cand consideram, cu buna credinta, ca avem obligatia de a face acest lucru in conformitate cu legea. Cat timp pastram datele Vom stoca informatiile dvs. atat timp cat ni se cere prin lege. Daca nu exista nicio cerinta legala, le vom stoca doar atat timp cat este necesar pentru a va putea oferi serviciile noastre. Pe baza unei solicitari trimise catre www.supply-sense.ro prin email la adresa  mihai.stanicel@supply-sense.ro sau utilizand optiunile disponibile in contul de utilizator de pe site, ne puteti solicita anularea contului de utilizator si stergerea sau anonimizarea datelor. Orice date cu caracter personal pe care le detinem in scop de marketing le vom pastra pana in momentul in care ne anuntati ca nu mai doriti sa primiti aceste informari. Care sunt drepturile dvs. In cazul in care considerati ca orice date cu caracter personal ale dvs. pe care noi le detinem sunt incorecte sau incomplete, aveti posibilitatea sa solicitati consultarea, rectificarea sau stergerea acestor informatii. Ne puteti contacta in acest sens prin email la adresa           mihai.stanicel@supply-sense.ro. In cazul in care doriti sa reclamati modul in care am gestionat datele dvs., va rugam sa ne contactati prin email. Vom analiza reclamatia dvs. si vom colabora cu dvs. pentru rezolvarea problemei.
Save settings
Cookies settings