Skip links

Loializarea clientilor prin mentinerea unui “On Time Delivery” (OTD) competitiv

Salutare,

Putem creste gradul de satisfactie al clientilor nostri prin mentinerea unui nivel ridicat de respectare a termenelor de livrare asumate.

On Time Delivery este un indicator de performanță (Key Performance Indicator – KPI) care măsoară eficiența și fiabilitatea unui sistem logistic si/sau a unei operațiuni de transport.

On Time Delivery (OTD) se referă la procentajul comenzilor care sunt livrate catre client la data promisă sau convenită.

Acesta este calculat ca raport între numărul de livrări efectuate la timp și numărul total de livrări într-o anumită perioadă de timp.

OTD (%) = (Numarul de Livrari la Timp/Numarul Total de Livrari) × 100

Importanta unui OTD performant:

  1. Satisfacția Clienților: Livrările efectuate la timp îmbunătățesc experiența clienților și cresc satisfacția acestora, ceea ce conduce la fidelizarea partenerilor.
  2. Reputația Brandului: O rată ridicată de livrări la timp contribuie la consolidarea reputației companiei ca fiind de încredere și eficientă.
  3. Reducerea Costurilor: Livrările la timp reduc necesitatea re-livrărilor sau a gestionării plângerilor, reducand astfel costurile operaționale.
  4. Planificare și Previzionare: Un OTD bun permite o mai bună planificare a resurselor și o previzionare mai precisă a cererii.
  5. Performanța Internă: Oferă un indicator clar asupra eficienței operațiunilor interne și poate evidenția domeniile ce necesită îmbunătățiri.

Cum putem imbunătăți On Time Delivery:

  1. Managementul Stocurilor: Asigurarea disponibilității produselor necesare pentru a evita întârzierile datorate rupturilor de stoc.
  2. Tehnologie și Automatizare: Utilizarea sistemelor informatice de tip ERP si WMS pentru a monitoriza și gestiona eficient livrările.
  3. Planificarea Riguroasă a Rutei de livrare: Optimizarea rutelor de transport pentru a minimiza timpul de tranzit și întârzierile.
  4. Comunicare Eficientă: Menținerea unei comunicari clare și constante cu clienții și furnizorii pentru a coordona livrările și a gestiona așteptările.
  5. Analiza Datelor: Colectarea și analizarea datelor pentru a identifica problemele recurente și pentru a implementa măsuri corective.

On Time Delivery este un indicator esențial pentru orice companie care dorește să își optimizeze procesele logistice și să îmbunătățească gradul de satisfacție al clienților.

Prin monitorizarea atentă și îmbunătățirea constantă a acestui KPI, companiile pot asigura livrări fiabile și eficiente, consolidându-și astfel poziția pe piață și loializandu-și clienții.

Supply Sense asigura implementarea, masurarea si imbunatatirea indicatorului “On Time Delivery” (OTD), in functie de specificul activitatii companiei dvs., contribuind astfel la asigurarea unui lanț de aprovizionare eficient care sa garanteze satisfacerea cerințelor clienților prin costuri operationale optime.

Explore
Drag
We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Decline
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive
Politica de Confidentialitate Datele solicitate Conform cerintelor Regulamentului General pentru Protectia Datelor (GDPR - General Data Protection Regulation (EU) 2016/679 pentru prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date, www.supply-sense.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati. Site-ul www.supply-sense.ro este operat de societatea S.C. Supply Sense S.R.L., cu sediul in, Bd. Iuliu Maniu 111A, Bl. G, Sc. 2, Ap. 37, Sect. 6, 061097, Bucuresti, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul t4io123046104.L2.2023, CIF 49221330. www.supply-sense.ro este un Operator al datelor cu caracter personal pe care dvs. (persoana vizata) ni le transmiteti. De ce avem nevoie de date Avem nevoie de datele dvs. cu caracter personal pentru a va putea furniza Serviciile, cu urmatoarele scopuri:
  • Pentru prelucrarea comenzii si furnizarea produselor si serviciilor dorite;
  • Pentru evaluarea produselor si serviciilor pe care vi le furnizam;
  • Pentru a va oferi acces la functionalitatile site-ului in calitate de utilizator inregistrat;
  • Pentru administrarea site-ului
  • Pentru analiza si imbunatatirea site-ului, a ofertei comerciale si a publicitatii pe care o desfasuram;
  • Pentru a va oferi posibilitatea de a participa la concursuri, promotii, noutati;
  • Pentru a va transmite mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, contul de utilizator, etc);
  • Pentru a va transmite oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea www.supply-sense.ro, in cazul in care v-ati exprimat acordul in acest sens.
Ce vom face cu datele Datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate la sediul societatii. Gazduirea si stocarea datelor dvs. au loc pe teritoriul Romaniei. Putem furniza datele dvs. cu caracter personal altor companii cu care ne aflam in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate in acest document. Informatiile solicitate in cazul platilor online intra sub incidenta conditiilor de utilizare a procesatorilor de plati, iar www.supply-sense.ro nu va solicita si nu va stoca niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastra. Vom dezvalui informatii daca acest lucru este justificat in scopul de a ne proteja impotriva fraudelor, a ne apara drepturile sau proprietatea. De asemenea, este posibil sa fie necesar sa dezvaluim informatiile dvs. pentru a ne conforma obligatiei legale de a raspunde la cererile legale ale autoritatilor. Datele dvs. cu caracter personal vor fi comunicate doar atunci cand consideram, cu buna credinta, ca avem obligatia de a face acest lucru in conformitate cu legea. Cat timp pastram datele Vom stoca informatiile dvs. atat timp cat ni se cere prin lege. Daca nu exista nicio cerinta legala, le vom stoca doar atat timp cat este necesar pentru a va putea oferi serviciile noastre. Pe baza unei solicitari trimise catre www.supply-sense.ro prin email la adresa  mihai.stanicel@supply-sense.ro sau utilizand optiunile disponibile in contul de utilizator de pe site, ne puteti solicita anularea contului de utilizator si stergerea sau anonimizarea datelor. Orice date cu caracter personal pe care le detinem in scop de marketing le vom pastra pana in momentul in care ne anuntati ca nu mai doriti sa primiti aceste informari. Care sunt drepturile dvs. In cazul in care considerati ca orice date cu caracter personal ale dvs. pe care noi le detinem sunt incorecte sau incomplete, aveti posibilitatea sa solicitati consultarea, rectificarea sau stergerea acestor informatii. Ne puteti contacta in acest sens prin email la adresa           mihai.stanicel@supply-sense.ro. In cazul in care doriti sa reclamati modul in care am gestionat datele dvs., va rugam sa ne contactati prin email. Vom analiza reclamatia dvs. si vom colabora cu dvs. pentru rezolvarea problemei.
Save settings
Cookies settings